11 Temmuz 2012 Çarşamba

Bebek yeleği ve patiği





Bir bebek yeleği ve patiği daha :) Örmesi çok zevkli keçeyle süslemekte ayrıca keyifli örerkende süslerkende çok eğleniyorum örmek isterseniz benden anlatabildiğim kadar açıklama ;

Bebek yeleği ;

3,5 no şiş
Bebe yünü (1 yumak ip yeterli oluyor)

68 ilmek başladım
4 sıra haroşa örükten sonra ;
(kenar 5 ilmek hep haroşa örülecek )
5ilmek haroşa 1dola,2düz,1dola,2düz,1dola,2düz,1dola................ 1dola,5haroşa örerek sırayı tamamladım
arkalar hep ters
6 sıra düz -3 sıra haroşa ördükten sonra tekrar artırma yaptım
5ilmek haroşa 1dola,2düz,1dola,2düz,1dola,2düz,1dola................ 1dola,5haroşa

Aynı işlemi 3 kez tekrarladıktan sonra şişimizde 212 ilmek olması gerekiyor ;
ve ayrım yapıyoruz

ön:32
kol:40
arka:68
kol:40
ön:32

ayırdıktan sonra ben kol altlarına 5 er ilmek daha attım :)
ve aşağıya doğru dümdüz örüyoruz en son 4 haroşa örüp yeleğimizi bitiriyoruz .....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder