30 Aralık 2012 Pazar

Ashley Bere :)





Eveeettttt 2012 nin son gününde bir berem daha bitti :) 
Günlerdir elimdeydi  şimdiye çoktan biterdi yeniyıla hazırlık derken bugün nihayet bitirebildim ve taze taze hemen resimledim ....Örmesi çok zevkliydi modelin orjinalinde misinalı şişle örülmüştü ama ben malesefki bu misinalı şiş olayını bir türlü çözmüş değilim öremiyorum bende 2 şişle ördüm işte sonuç orjinalinden hiçbir farkı yok :D Arkaya dökümlü bir bere oldu ki bayılırım böyle berelere...
Nedenmi sarı ?
Benim sarıya karşı çok fazla bir ilgim var iddalı bir renktir ama hep aynı renklerin haricinde farklı bir renk kullanmayı tercih ettim ... Bernin orjinali BURADA :)

Nakonun yeni çıkan ipi PASHMINA 4,5 no şişle ördüm ;)

4 yorum:

  1. Güzel bir bere olmuş..Oh!Sıcacıkta tutar.Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. kolay görünüyo burdn amaa iş icraata gelince yok sınıfta kalıyorum ben :) mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim :)
    Sizlerede MUTLU YILLAARRR ;)

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım her zamanki gibi şahane

    YanıtlaSil