5 Ekim 2013 Cumartesi

Tığ işi Atkılar





Tekrardan ben geldim :)
Evet bu seferki işlerimide tığla bitirmiş bulunmaktayım :)
Bu rengarenk atkıları alize angora gold 3,5 no tığla ördüm ...Örmesi o kadar zevkliydiki 4 gün içinde 3 üde bitti :) malum havalar soğudu inceli kalınlı bereler boyunluklar atkılar yavaş yavaş gün yüzüne çıkmaya başladı aman diyip üşütüp hasta olmayın :)))

NOT :Bu arada bloğumdaki örgülerimden ve keçe çalışmalarımdan bu atkıda dahil ördürmek isteyenlerden sipariş alabilirim :))) gmail adresimden bana ulaşabilirsiniz;) Sevgiyle kalın ....

5 yorum:

  1. Atkılar çok şık olmuş,ellerine sağlık Nehir'cim..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. 4 günde 3 atkı...
    Maşallah:)

    YanıtlaSil
  3. vayy nehircim ne kadar ilginç ve şık modeller.yine ve yeniden çok beğendim.maşalah hemde 3 tane birden örmüşsün!süper.güle güle kullan canım .ve haklısın havalar feci soğudu çok dikkat etmek lazım.kızçem feci hastalandı bende ucundan işte:( ellerine sağlık canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuşlar kuşum.ama pembe pembe gönlüm sende.anladın sen onu:)

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık gurbet kuşum çokk güzellerr ama ama amaaaaaaaa en güzeli benimkisi hani şu 5 lira fazla olann tırmızııııııııııı

    YanıtlaSil