23 Şubat 2014 Pazar

Ayıcıklı Bebek Battaniyesi








Merhabalar ;
Herkese musmutlu bir pazar diliyorum ....
Ben bugün bir projemi daha bitirmenin keyfiyle uyandım sabaha :D
Karşı komşum bebek bekliyor ve bana gelip bebeği için bir battaniye örmemi istemişti ... Bende model varmı belirlediğin diye sorduğumda hiçbir fikri yoktu :) Tamamen bana bıraktı ve bende nitekim bebek battaniyesi olacağı için çok farklı birşey olsun istedim .... Düşündüm ve tasarladım işte sonuçla karşınızdayım ...:))))
Henüz bebeciğin cinsiyeti belli değil ama sağ salim doğarsa sağlıkla kullansın inşallah :))

11 yorum:

  1. Bayıldım, harika olmuş canım, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş,bayıldım bayıldım,ellerine sağlık Nehir'cim:)

    YanıtlaSil
  3. ay nasıl harika olmuş nasıl beğendim ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. harika olmuş, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. çok şirin olmuş ama bu eline sağlık ip markasını öğrenebilrimiyim ve kaç no şiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ipim nako vizon 5 no şiş le ördüm alt kısmını üstündeki ayıcıklarıda yine vizon renklerde 3,5 no tığla ;)

      Sil
  6. süper olmuş Çiğdem'cim ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  7. ya nasıl şirin bişey olmuş.resmen bayıldım hayran kaldım.harikasın çiğdemim.ellerin dert görmesin.komşun güle güle kullansın.çook şanslı bence.

    YanıtlaSil
  8. Gördüğüm en sevimli,en güzel battaniye ellerine sağlık Çiğdemciğim.Sağlıklı,güzel günlerde kullanılsın inşallah.Öperim çok...

    YanıtlaSil
  9. bir battaniye için nasıl bir emektir bu, çok güzel olmuş ellerinize sağlık, sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Ellernze saglik çok güzel olmuş bzde spars edeblyomyz

    YanıtlaSil