25 Nisan 2013 Perşembe

Kitap bahane hediyelerim şahane :)))))







Merhabalarrrrrrr :))))))))
Dün benim için mutlu musmutlu birgündü ...
Canım arkadaşım,http://moonlightcat13.blogspot.com bloğunun sahibi AYŞIM 'CIĞIMDAN bir kargom geldi :)))))) Nasıl heyecanlı,nasıl meraklı,nasıl mutluydum anlatamam...Halada içim içime sığmıyor okadar özenli okadar güzellerki ...Aslında bu konsept kitap takasıydı ama kitap bahane dostluklar şahane :DDD
Ayşımcığım seni tanıdığım için çok şanslıyım herşey için çok çok ama çok teşekkür ederim emeklerin için herbiri benim için okadar değerliki ;
Ve işte hediyelerime geçiyorum :


Çok çok ama çok güzel bir paketti benim için ;





Veeeeee heyecanla açtığım paketimden eldivenler ve cüzdanlar çıkınca çok sevindim ; 
El emeği ve göznuru okadar güzellerki :)))))))))


Baykuşlu cüzdanımmmm aman allahım dedim görünce bloğunda gördüğümde ayyy çok güzelmiş demiştim ama artık benimmmmmmmmm :)))
Okadar güzel bir kutuki kalpli olması ve kırmızı olması vee içinden bu güzellikte düğmeler çıkması ve baykuşlu kolye uçlarım muhteşemler tek kelimeyle ; Okadar ince düşünülmüşki 
canım benimmmmm;)
Veeeeeeeee işte canım arkadaşımın kitapları ; Okumaya hemen başladım okadar güzel şiirleri varki .....
ve takas ettiğimiz kitabım okumayı istediklerim arasındaydı ;
Canım arkadaşım kitaplarını benim için özel olarak imzalamış:)))))))) Kendimi okadar özel hissettimki anlatamam :)))
Kedişli kitap ayraçlarım :)))))) ikiside şahaneler ellerine sağlık canım ;
Hello kıtyyyyyyyy ve baykuşşşşşşş ve kalpliiiiii defterlerimmmmm ben kullanmaya kıyamam :)
En güzelide içten yazılmış notlarım  o kadar güzel ve okadar özenliki ;

Bu şirinede benim tatlışım , kuzucuğum kedişli eldivenleri taktı ve poz verdi :))))))))))
Ayşımcım herşey için çok çok ama çok teşekkür ederim seni tanıdığım içinde çok şanslıyım :))))))))))

4 yorum:

  1. hepsi birinden güzel hediyelerinin güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok teşekkür ederim demetçim bende hepsine ayrı ayrı bayıldım :)

      Sil
  2. Canım arkadaşım beni öyle duygulandırdın ki...
    Bu kadar değer vermen ve beğenmiş olman inanılmaz mutlu etti beni.
    Çok teşekkür ediyorum. Sen her şeyin en iyisine layıksın. Çünkü pırlanta gibi kalbin var.
    Hele o şeker prensesine de maşallah.
    Canım benim hep mutlu olun inşallah.
    Rabbim sizi korusun.
    Kocaman ve en içten sevgilerimle:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim asıl ben sana çok çok teşekkür ederim okadar özenli hazırlamışsın hepsi ayrı ayrı değerli benim için tekrardan çok çok teşekkür ederim :)))

      Sil