25 Nisan 2013 Perşembe

ÇEKİLİŞİM SONUÇLANDI



Merhaba arkadaşlar ;
Aslında çekilişimi yarın sabah yapıcaktım baktımki katılımcı yok bende bu akşamdan çekilişi yaptım :)
Öncelikle bloğumda izliyicim olup çekilişime katıldığınız için hepinize teşekkür ederim ....
Kazanamadık diye üzülmeyin birdaha ki çekilişimde belkide şans sizden yana olur ....


ÇEKİLİŞE KATILIM LİSTEM ;

1.  okuyan1 +
2.  Hamarat Kontes  +
3.  Zeynep Değirmenci  +
4.  Işık Erten  İzmir  +
5.  senayatilgan  +
6.  nilgünün dünyası Ankara +
7.  Unknown   emel gökoğlan  Konya  +
8.  amigurumi aşkına  +
9.  yelda ersozlu Bakirtas samsun  +
10. pieceofpeace  +
11. EMİNE ÖZTÜRK  tekirdağ  +
12.  anne eli  +
13.  Meral gerçek  muğla-marmaris  +
14.  ebrulikedi   +
15.  gamzedeniz   bursa  +
16.  öznur  oznurunhobileri.blogspot.com  +
17.  Aslıhan Tuna van +  
18.  alisnur  +
19.  GOZNURUM48   +
20.  asyanil  izmir  +
21.  Eyup Yiğit Kartal  +
22.  dilek  mersin   +
23.  Şenay Gazoz  +
24.  kardeşler-nikahşekeri Kocaeli +
25.  Takı Perisi  +
 26.  Betul  +
27.  KENDİMCE SEYLER +
28.  acemi gelin istanbul  +
29.  tuğba ekmen Diyarbakır  +
30.  farfarafix  +
31.  Gökç€  Elazığ   +
32.  zeynep üstün   +
33.  ecem simge  niğde   +
34.  pervin ince eren  +
35.  KUMRAL28  +
36.  dilekçe işler  +
37.  O bir Anne  +
38.  Özlem   +
39.  suzan7814  +
40.  elif bulut muğla +
41.  oğuz akdeniz  +
42.  tefafuk_tuba   +
43.  fevzikalayci  +
44.  smyrnian   +
45.  perihan ince istanbul  + 
46.  gülçin tonga  +
47.  Türkan   +
48.  guldenhsgr ankara  +
49.  Ilknr Bk Ankara  +
50.  seher aydın   +
51.  Feel The Power İzmir  +
52.  yeşim dölekoğlu   +
53.  1800lerde Yaşayan Kabarık Elbiseli Kız +
54.  kübra  +  
55.  Gülşah Yılmaz-Denizli  +
56.  Saliha Temiz  +
57.  Alure Zeynep Malatya +
58.  Alice Makyaj Diyarında   İstanbul  +
59.  melek bilgin  +
60.  handan  +
61.  meral ünal  +
62.  Selda akçay  +
63.  arwen   +


Ve çekilişimi RANDOM aracılığıyla yaptım işte kazanan ;
ŞENAY HANIM oldu :))))
Tebrik ederim ;)

9 yorum:

  1. Tebrik ediyorum Şenay arkadaşı:)

    YanıtlaSil
  2. :) Ayyyyyy ben kazanmışımmmmmm... Tatlım çok teşekkür ederimmm gerçekten şansım döndü vallahiiii :) Bu defa sayısal oynalaıyım haha :) Çok sevindim o güzel hediyeleri sabırsızlıkla bekliyor oalcağım tekrardan teşekkür ederim :)
    İlknurcum teşekkür ederim sana da :)
    İletişim bilgilerimi ve adresimi de maille gönderdim canım teşekkür ederimmmmmm :)

    YanıtlaSil
  3. Tekrardan tebrikler tatlım :))))))))))
    Mailini aldım en kısa zamanda kargoya vereceğim ;)))
    Şansın hep açık olsun sevgiler ....

    YanıtlaSil
  4. hasetimden çatlayarak şenay hanımı kutluyorum:))))))hediyelerini gülegüle kullansın.

    YanıtlaSil
  5. Hediyelerim bugün geldi herkese teşekkür ederim güzel dileklerinden dolayı :) Çatlanacak kadar var çok ciciler gerçekten:)
    Tekrar teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil