9 Mart 2013 Cumartesi

Örgü bebek yeleği ve beresi




Merhabalar;
Nihayet aylardır elimde örüle örüle bitmek bilmeyen bebek yeleği ve artan ipim boşa gitmesin die ördüğüm bere gece 12 de bitti :) ve huzurlarınızda ......
Modeli annemden öğrenmiştim eskiden kalma karnıbahar dedikleri bir model 
Nako lüks minnoş 3,5 no şişle ördüm henüz yeri belli değil ama hediyelik olacağı aşikar :)
Neyse bitti ya sonuçta elbet tatlı mı tatlı bir bebişe hediye olur .................






Akşam örgümü bitirmeye uğraşırken ben :) Minik kuzum hiç dururmu illa anne ben sihirli değnek istiyorum die tutturdu hayır gecenin bir vakti nerden bulucam dedikçe istiyorum diyor başka bişey demiyordu :) Allah razı olsun internetten kalktım ve kuzumun ısrarlarına daha fazla dayanamayarak şöyle bir nette gezindim ve işte bu sihirli değnek ortaya çıktı  tasarımı kafamda şöyle bir tamamladıktan sonra keçelerimi düğmelerimi kurdelelerimi elime aldım ve işte yarım saat içinde değneğimiz hazır :D 
İşin ilginç tarafı ise kuzucuğum eline alır almaz hokus pokus annem cadıya dönüşsünnn demezmiiiiiiiii :):) ben şoookkk !!!
 Ben örgüme devam ederken kuzucuğumda sihirli değneğiyle gece gece pek bi mutluydu :)





2 yorum:

  1. Çok güzel olmuşlar,özellikle yelek çok hoşuma gitti.Yarım saatte biten sihirli değneğinizde çok şeker.Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Cok güzel olmus ellerinize saglik

    YanıtlaSil