24 Aralık 2013 Salı

Ayıcıklı Bere:)







Sizlerde kalan iplerinizi değerlendirmek isterseniz böyle rengarenk bereler örüp bu soğuk kış günlerinde kuzucuklarınızı sevindirebilirsiniz:)
Nako vizon 4,5 no şişle ördüm 

Açıklama :
96 ilmek başaladım 12 sıra 2 ters 2 düz şeklinde sıra sonuna kadar ördüm ....
arka kısımda 12 sıra gizli artırma yaparak (8 sırada 1 ) 108 ilmeğe çıkardım ki dökümlü durması için ...
Ve rengarenk iplerimle 2 sıra-2sıra ördüm 
son beyaz kısmını 4 sıra ördükten sonra kesmeye geçtim ..

Tepe kesme sıraları:
Sıra 1- *Sağa kes, düz 8, sola kes; tekrarla * sıra sonuna kadar. 80 (90) ilmek kalacak şişte.
Sıra 2 ve tüm arka sıraları ters ör. (2 şişle ördüğün için ters- misinalı ile örersen düz)
Sıra 3- *sağa kes, düz 6, sola kes; tekrarla * sıra sonuna kadar. 64 (72) ilmek kalacak şişte.
Sıra 5- *sağa kes, düz 4, sola kes; tekrarla * sıra sonuna kadar. 48 (54) ilmek kalacak şişte.
Sıra 7- *sağa kes, düz 2, sola kes; tekrarla * sıra sonuna kadar. 32 (36) ilmek kalacak şişte.
Sıra 9- *sağa kes, sola kes; tekrarla * sıra sonuna kadar. 16 (18) ilmek kalacakşişte.


Sıra 10- *sağa kes; tekrarla * sıra sonuna kadar. 8 (9) ilmek kalacak şişte..

iğneyle toparlayıp diktim...

4 yorum:

  1. Nasılda sevimli olmuş ellerine sağlık Çiğdemciğim.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Rengârenk neşeli bir bere, kışı çok sıcak kılıyor. Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. çok sevimli olmuş amigurumi beceremiyorum diyene bak sen ayıcık çok şirin olmuş .... ellerine sağlık:))))

    YanıtlaSil