20 Aralık 2013 Cuma

Musmutlu birgün :) :) Hediyelerim ;)


Merhabalar ;
Bugün nasıl mutlu oldum anlatamam :):) Ağzım kulaklarımda o derece yani :D Kapı çaldı ve postacı kargo deyince çok şaşırdım hiç beklemiyordum çünkü :)Kargonun üstüne bakıp canım arkadaşım ÖZNUR 'dan geldiğini görüncede çok şaşırdım süpriz yapmış bana canım arkadaşım :) Nasıl güzel hediyeler nasıl el emeği kokuyor buram buram anlatamam :)
İşte bu çok güzel kutunun içinde geldiler :D


Veee uykucu bebeğimiz amigurmiyi öremedimi aslında bir türlü beceremediğimi hep söylerim görüncede içim içime sığmadı kuzucumda hemen sarılıverdi :)

Veeeeee bu şirinmi şirin pembiş tavşancık allahım bu nasıl bir güzelliktir böyle hemen yerini buldu tabi :)



Keçeden çok ama çok güzel bir kaftan magnet aynen poşetiyle dolabımdaki yerini aldı :)
 Veeeee matruşkalı anahtarlığım şirinliğine bakarmısnız evime bol bol neşe ve huzur getirecek eminim :)

İşte benim bittiğim an baykuş deyince akar sular duruyor bende okadar sevimliki ...




Canım arkadaşımmmm çok çok çok teşekkür ederim ellerine sağlık o kocaman yüreğine sağlık beni çok mutlu ettin :)
Sizlerde canım arkadaşımın bloğunu ziyaret etme isterseniz BURADAN buyrunnnn :)

5 yorum:

  1. Canım benim ne güzel şeyler yazmışsın utandırdın beni seni ve kızını mutlu edebilmek adına biriki küçük el emeği hediye yeni yıl da vesile oldu... bir an önce göndermek istediğimden daha fazla şey hazırlayamadım yoksa senin içinde Zeynebe yaptığım gibi başka baykuşlar hazırlayacaktım aslında, ama şunumu yapsam bunumu göndersem deyince günler geçiyor inşallah başka sefere...
    Telelfon rehberime BLOG ÇİĞDEM diye bir numara daha kaydettiğim için bende çok mutluyum... her zaman dediğim gibi iyiki bu blogu açmışım ve iyiki sizleri tanımışım arkadaşım.... yeni yıl hediyelerin eline ulaştığına göre şimdiden yeni yılın kutlu olsun canım benim.... seni ve güzel prensesini çok öpüyorum....

    YanıtlaSil
  2. Canımmm arkadaşım benimmmm içimden ne geliyosa hepsi döküverdim :)) Mutluluktan seni tanıdığım için çok şanslıyım tekrardan o kocaman yüreğine o güzel ellerine sağlık ;) Bende seni ve kuzucuğunu kocaman öpüyorum ;)

    YanıtlaSil
  3. Çok ciciler, güle güle kullanın, dostluğunuz daim olsun

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller içine sevgi katıldığı ne kadar belli,Güle güle kullan Çiğdemciğim.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. vaoov süper hediyeler.o tavşana ağzım açık bakakalmıştım.çok güzel yaa.sana gelmesine çook ama çok sevindim.güle güle kullan canım her birini.öznurumunda ellerine sağlık.

    YanıtlaSil