4 Aralık 2013 Çarşamba

Kardan Adam Yastıklarım :)






Yeni yıl yaklaştıkça hediyeliklerde yavaş yavaş çalışılmaya başlanılıyor :) 
Bir sürü bloglarda arkadaşlarımın çalışmalarını gördükçe acaba ben ne yapsamki hediyelik die kara kara düşünüyordum :) Nette gezerken kardan adamlı yastıkları gördüm ve hemen rengarenk polarlarımla çalışmaya başladım kosept yeni yıl olduğundan kardan adamın daha çok yakışacağını düşündüm :) 

Böylelikle bu şirin yastıklar yeni yılda çok sevdiğim şenay ablama hediyelik olarak gidecekler :)
Sağlıkla kullansın benim canım ablam .....

7 yorum:

  1. ellerine sağlık canım benim.çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  2. Çok sevimli olmuşlar! Kimbilir nasıl yumuşacıktırlar! Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlı olmuşlar canım, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Ben bunlara bayıldım ne kadar sevimli olmuşlar ellerine sağlık Çiğdem'ciğim.Berede harika olmuş rengi şahane.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. bir kaç gün blog okuyamadım neler kaçırmışım neler:) özellikle bu kardan adam yastıklara bittim.ne kadar şekerler aa.kıyıpta kullanılırmı bilmem .tasarımları renkleri çok güzel uymuş.ellerine sağlık canımcım.harikasın harika!

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş keşke bende dikiş dikmeyi bilsem ... ilk fırsatta öğremneyi kafaya koydum zaten böyle bak bak nereye kadar demi?

    YanıtlaSil
  7. çok beğendim bu yastıkları, en kısa zamanda gidip rengarenk polarlar almalıyım:)))
    eline sağlık, çok ama çok güzellerrrr:)))
    sevgiler

    YanıtlaSil